Firma “UAB Vabank LT” ODABAN Baltic, M.K.Čiurlionio ul. 82a, LT-03100 Wilna, Litwa, REGON: 302715351, NIP: LT100007045617., operator sklepu internetowego www.odaban.pl, oświadcza, że wszelkie dane osobowe (zwane dalej również „danymi”) traktuje się jako ściśle poufne i dysponuje się nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych.

Bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników stanowi dla nas priorytet. Dlatego zwracamy należytą uwagę na dane osobowe i ich ochronę. W niniejszych Zasadach przetwarzania danych osobowych („Zasady“) chcielibyśmy poinformować o tym, jakie dane osobowe gromadzimy i w jaki sposób je używamy.

Kiedy i dlaczego zbieramy dane osobowe?

Informacje ogólne

Gromadzimy Państwa dane osobowe: podczas realizacji zamówienia, podczas wizyty na naszej stronie internetowej, podczas korzystania z indywidualnej strefy klienta „Mój Odaban”, podczas korzystania z opcji umówienia terminu wizyt, podczas zapisu i rezygnacji z naszego newslettera, podczas udziału w konkursach, podczas akcji testowania produktów, podczas nawiązywania jakiegokolwiek kontaktu.

Zbieranie przez nas powyższych danych pomaga nam na indywidualne ukształtowanie procesu zakupów w sklepie odaban.pl, jak też na stałe ulepszanie naszych usług. Wykorzystujemy Państwa dane osobowe do realizacji zamówienia, dostarczenia towarów, przetworzenia płatności, zapobieżenia niewłaściwemu korzystaniu z naszej strony internetowej oraz by przedstawiać Państwu oferty i informacje na temat produktów oraz usług dostosowane do Państwa preferencji zakupowych.

Realizacja zamówienia (zakup na stronie odaban.pl)

W trakcie składania przez Państwa zamówienia na stronie odaban.pl, potrzebujemy od Państwa pewnych informacji. Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla wykonania umowy. “Paysera LT”, UAB, Pilaitės pr. 16, Wilno, LT-04352, Litwa, jest odpowiedzialna za przetwarzanie płatności kartami kredytowymi. Wszystkie dane kart kredytowych są wprowadzane bezpośrednio do systemu “Paysera LT”, UAB w Litwie i nie mogą być przez nas odczytywane ani przechowywane. Dane rozliczeniowe dla zamówień mogą być przekazywane osobom trzecim, jeżeli jest to konieczne do celów windykacji należności. W tym kontekście zastrzegamy sobie w szczególności prawo do przeniesienia naszej wierzytelności na firmę windykacyjną lub do zlecenia takiej firmie ściągnięcia naszej wierzytelności. Jeśli współpracujemy z usługodawcami, są oni umownie zobowiązywani do przestrzegania zasad ochrony danych osobowych w takim samym stopniu jak my. Państwa dane adresowe i dane zamówienia będą przez nas przetwarzane w celach marketingowych dotyczących naszej działalności oraz personalizacji oferowanych przez nas produktów i usług. Mogą Państwo w każdej chwili sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu Państwa danych wysyłając do nas sprzeciw na adres: info@odaban.lt.

Mój Odaban

Zakupy w serwisie odaban.pl to wyjątkowe doświadczenie dla naszych klientów zarejestrowanych w strefie “Mój Odaban”. Rejestracja jest bezpłatna i otwiera drzwi do Państwa strefy osobistej z wieloma korzyściami “Mój Odaban”. Wystarczy tylko raz wprowadzić swój adres e-mail oraz osobiste hasło. Państwo sami mogą zdecydować, jakie dodatkowe dane osobowe chcą nam Państwo powierzyć. Im więcej wiemy o Państwu, tym lepiej możemy odpowiedzieć na Państwa potrzeby i tym większy komfort możemy Państwu zaoferować na stronie odaban.pl. W ramach „Mojego Profilu Urody” mogą Państwo również zapisywać dane takie jak odcień karnacji, czy kolor oczu, które pozwolą Państwu na lepszy dobór kosmetyków. Dane te będą przez nas oceniane pod kątem ofert indywidualnych. Prosimy zapamiętać dla Państwa bezpieczeństwa, że w trakcie aktualizacji Państwa danych na temat adresu e-mail zostaną usunięte Państwa dane podane w ramach strefy „Mój Odaban” dotyczące płatności, jak też dane karty Odaban. Po zakończeniu procedury zmiany adresu e-mail można ponownie zapisać dane dotyczące płatności. Państwa dane adresowe i dane zamówienia będą przez nas przetwarzane w celach marketingowych dotyczących naszej działalności oraz oferowanych przez nas produktów i usług. Mogą Państwo w każdej chwili sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu Państwa danych wysyłając do nas sprzeciw na adres: info@odaban.lt.

Umówienie terminu

Informacje (dane) podane w trakcie korzystania z funkcji umówienia wizyty online będą wykorzystywane w celu umówienia wizyty oraz w dodatkowym celu, jaki będzie wynikał z dodatkowych celów jakie będą zaklikane lub zaznaczone przez Państwa w odpowiednim boxie.

Newsletter

Na naszej stronie internetowej oferujemy możliwość subskrypcji (zapisu) na newsletter Odaban, w celu otrzymywania informacji marketingowych w formie mailowej, dostosowanych do preferencji Użytkownika, na podstawie analizy informacji o zakupach, działaniach w kanałach sprzedaży (np. pliki cookie, preferowane sposoby zakupu), danych socjodemograficznych (np. płeć, wiek, miejsce zamieszkania) i w tym celu Użytkownik zapisując się na newsletter podaje swój adres e-mail. W celu upewnienia się, że podczas wpisywania adresu e-mail nie popełniono żadnych błędów i że żądanie pochodzi faktycznie od Użytkownika, stosujemy procedury podwójnego potwierdzenia rejestracji: po wprowadzeniu adresu e-mail w polu rejestracji na podany adres e-mail zostaję wysłana wiadomość z linkiem potwierdzający rejestrację. Tylko po kliknięciu w link potwierdzający Państwa adres e-mail zostanie dodany do naszej listy mailingowej. Przetwarzanie Państwa elektronicznych danych kontaktowych odbywa się w tym przypadku na podstawie Państwa zgody (art. 6.1 a INFO). Wycofania zgody na otrzymywanie newslettera Odaban można dokonać w każdej chwili poprzez:
Link rezygnacji z subskrypcji newslettera, znajdujący się na końcu każdego newslettera
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe dla celów, na które wyraziliście Państwo zgodę do momentu wycofania Państwa zgody. Jednocześnie zachowamy Państwa adres e-mail w oddzielnej bazie danych, jedynie dla celów weryfikacji realizacji Państwa żądania. W takim przypadku podstawą przetwarzania danych będzie realizacja obowiązku prawnego.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka “UAB Vabank LT”, M.K.Čiurlionio ul. 82a, LT-03100 Wilna, Litwa.
Wszelkie pytanie związane z kwestiami przetwarzania danych osobowych można uzyskać kierując wiadomość pod adres e-mail: info@odaban.lt.

Korzystanie z danych GPS

Jeśli korzystają Państwo z naszej strony internetowej za pośrednictwem telefonu komórkowego lub poprzez aplikację mobilną, mają Państwo możliwość żądania wyświetlenia miejscowości w swoim pobliżu. Odbywa się to przy użyciu danych GPS w ramach wyszukiwania paczkomatów lub placówek pocztowych, jak też wyszukiwania naszych perfumerii. Pobrane dane GPS są wykorzystywane wyłącznie do odpowiednich żądanych usług. Dostęp do danych GPS można wyłączyć w dowolnym momencie w ustawieniach Państwa urządzenia. Wówczas jednak nie będzie już możliwe automatyczne zlokalizowanie i wyszukanie paczkomatu/placówki pocztowej czy naszej perfumerii w Państwa okolicy. Informujemy jednak, że nadal możliwe będzie wyszukiwanie poprzez podanie kodu pocztowego lub miasta.

Pliki cookie

Nasze strony internetowe używają tzw. plików cookie, aby nasza oferta była dostosowana, interesująca i przyjazna dla użytkownika. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, zapisane na komputerze, smartfonie lub innym urządzeniu użytkownika, używane przez przeglądarkę stron internetowych. Więcej informacji o plikach cookie można znaleźć tutaj. Plików cookie używamy np. do:

  • prawidłowego działania koszyka, aby maksymalnie uprościć proces zamówienia
  • zapamiętywania danych logowania, aby użytkownik nie musiał ich wprowadzać ponownie
  • dostosowania naszych stron do wymagań użytkownika dzięki monitorowaniu odwiedzin, poruszania się po stronach i używanych funkcji
  • zdobywania informacji na temat przeglądania reklam, aby nie wyświetlać użytkownikowi reklam produktów, które go nie interesują

Niektóre pliki cookies mogą gromadzić informacje, wykorzystywane potem przez osoby trzecie, wspomagające bezpośrednio nasze działania reklamowe (tzw. „cookies osób trzecich“). Na przykład informacje o produktach kupowanych na naszych stronach mogą zostać wykorzystane przez agencję reklamową do wyświetlania i dostosowania internetowych bannerów reklamowych na stronach internetowych odwiedzanych przez użytkownika. Dane te nie umożliwiają jednak identyfikacji użytkownika.

Korzystanie z plików cookie

Pliki cookie używane na naszych stronach można podzielić na dwa podstawowe rodzaje. Krótkoterminowe tzw. „session cookie“ są usuwane natychmiast po opuszczeniu naszej strony. Długoterminowe tzw. „persistent cookie“, pozostają zapisane w urządzeniu użytkownika przez dłuższy okres lub do momentu ich ręcznego usunięcia (czas pozostawienia plików cookies w urządzeniu użytkownika zależy od ustawień pliku cookie i ustawień przeglądarki).

Pliki cookie można również podzielić według ich funkcji na:

  • analityczne, które pomagają nam ulepszać nasze strony dzięki lepszemu zrozumieniu, jak używają ich odwiedzający
  • konwersyjne, które umożliwiają nam analizę różnych kanałów sprzedaży
  • trackingowe (monitorujące), które w połączeniu z konwersyjnymi pomagają analizować efektywność różnych kanałów sprzedaży
  • remarketingowe, których używamy do personalizacji treści reklam i ich poprawnego wyświetlania
  • podstawowe, które są istotne dla podstawowej funkcjonalności strony internetowej

Wyłączenie plików cookie

Opcje korzystania z plików cookie znajdują się w ustawieniach przeglądarki internetowej. Większość przeglądarek domyślnie automatycznie akceptuje pliki cookie. W ustawieniach przeglądarki internetowej można pliki cookie wyłączyć lub ograniczyć je do wybranych rodzajów.

Informacje na temat przeglądarek i ustawień dotyczących plików cookie można znaleźć na poniższych stronach internetowych lub w dokumentacji przeglądarki internetowej

Odnośniki

Nasza strona internetowa zawiera odnośniki do innych stron, zawierających praktyczne informacje. Należy pamiętać, że właścicielami i operatorami tych stron mogą być inne firmy i organizacje, które mają inne zasady zabezpieczenia i ochrony danych osobowych. Nasza firma nie ma żadnej kontroli i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za informacje, materiały, produkty lub usługi zawarte lub dostępne za pośrednictwem tych stron internetowych.

Korzystanie z piksela Facebooka (Facebook Custom Audiences Pixel)

Na naszej stronie internetowej używamy piksela “Custom Audiences Pixel” firmy Facebook Inc. (“Facebook”). Celem powyższego jest prezentacja interesujących reklam odwiedzającym naszą stronę internetową w ramach ich wizyty w serwisie społecznościowym Facebook. W tym celu na naszej stronie internetowej został zaimplementowany piksel z Facebooka. Poprzez ten piksel w trakcie wizyty na naszej stronie zostaje nawiązane bezpośrednie połączenie z serwerami Facebooka. Poprzez to na serwer Facebooka są przekazywane informacje, że odwiedzili Państwo naszą stronę internetową, a Facebook przypisuje te informacje do Państwa osobistego konta użytkownika na Facebooku. Więcej informacji na temat gromadzenia i wykorzystywania danych przez Facebook oraz praw i możliwości wyboru w zakresie ochrony prywatności można znaleźć w Polityce Prywatności Facebook’a pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy/. Alternatywnie można sprzeciwić się reklamie opartej na zainteresowaniach na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/settings/?tab=ads#_=_ (aby to zrobić, muszą być Państwo zalogowani na Facebooku) lub sprzeciwić się nam bezpośrednio(wysyłając e-mail pod adres: info@odaban.pl).

Korzystanie z funkcji remarketingu lub “Podobnych grup docelowych” Google Inc.

Korzystamy z funkcji remarketingu lub “Podobne grupy docelowe” Google Inc. “(“Google”). Funkcja ta umożliwia dostawcy usług kierowanie reklam do odwiedzających stronę internetową poprzez dostarczanie spersonalizowanych, interesujących reklam do odwiedzających stronę internetową dostawcy podczas odwiedzania innych stron internetowych w sieci Google Display Network. Google wykorzystuje pliki cookie do analizy korzystania ze stron internetowych, co stanowi podstawę do tworzenia reklam opartych na zainteresowaniach. W tym celu Google przechowuje mały plik z sekwencją liczb w przeglądarkach osób odwiedzających stronę internetową. Numer ten służy do rejestrowania wizyt na stronie internetowej oraz anonimowych danych dotyczących korzystania z niej. Żadne dane osobowe osób odwiedzających stronę nie są przechowywane. W przypadku późniejszej wizyty na innej stronie internetowej w sieci wyświetlania Google, wyświetlane będą Państwu reklamy, które z dużym prawdopodobieństwem mogą uwzględniać wcześniej wyszukiwane produkty i informacje. Mogą Państwo trwale wyłączyć możliwość używania plików cookie przez Google, korzystając z następującego linku oraz pobierając i instalując wtyczkę dostępną na stronie: https://www.google.com/settings/ads/plugin. Alternatywnie, można wyłączyć obsługę plików cookie przez osoby trzecie, odwiedzając stronę dezaktywacji Sieciowej Inicjatywy Reklamowej (Network Advertising Initiative) pod adresem http://www.networkadvertising.org/choices/ i wprowadzając dodatkowe informacje o rezygnacji, o których tam mowa. Więcej informacji na temat remarketingu Google i polityki prywatności Google można znaleźć na stronie http://www.google.com/privacy/ads/. Mogą się też Państwo sprzeciwić się wobec korzystania z tej funkcji dla tej strony internetowej.

Korzystanie z Google Adwords Conversion Tracking

Używamy internetowego programu reklamowego “Google AdWords” i śledzenia konwersji w ramach Google AdWords. Google Conversion Tracking jest usługą analityczną Google Inc. (1600 Amfiteatr Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; “Google”). Po kliknięciu na reklamę wyświetlaną przez Google, na komputerze użytkownika zapisywany jest plik cookie śledzący konwersję. Te pliki cookie tracą ważność po 30 dniach, nie zawierają żadnych danych osobowych i w związku z tym nie są wykorzystywane do identyfikacji osobistej. Jeśli odwiedzają Państwo pewne strony naszej witryny, a plik cookie jeszcze nie wygasł, Google i możemy rozpoznać, że kliknęli Państwo na reklamę i zostali przekierowani na stronę tej reklamy. Każdy klient Google AdWords otrzymuje inny plik cookie. Oznacza to, że nie jest możliwe śledzenie plików cookies na stronach internetowych klientów AdWords. Informacje zbierane za pomocą plików cookie konwersji służą do generowania statystyk konwersji dla klientów AdWords, którzy zdecydowali się na śledzenie konwersji. Klienci widzą całkowitą liczbę użytkowników, którzy kliknęli na reklamę i zostali przekierowani na stronę z tagiem do śledzenia konwersji. Nie otrzymują oni jednak żadnych informacji, które identyfikują użytkowników. Jeśli nie chcą Państwo uczestniczyć w śledzeniu, mogą się Państwo sprzeciwić temu poprzez uniemożliwienie instalacji plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie przeglądarki (opcja dezaktywacji). Nie będą Państwo wówczas uwzględniani w statystykach konwersji. Więcej informacji oraz politykę prywatności Google można znaleźć pod adresem: http://www.google.com/policies/technologies/ads/, https://policies.google.com/privacy?gl=pl lub https://www.exactag.com/en/data-privacy/.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe są nam potrzebne:

  • w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej z Państwem np. umowy sprzedaży zawieranej w naszym sklepie on-line (podstawa – umowa);
  • w celu realizacji ciążących na nas obowiązków wynikających z prawa podatkowego, oraz rachunkowego (podstawa – przepis prawa);
  • w celu archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, obrony przed roszczeniami (podstawa – nasz prawnie uzasadniony interes);
  • w celach realizacji działań posprzedażowych polegających na analizie i badaniu satysfakcji klienta, zainteresowania sprzedawanymi przez nas markami i produktami i naszymi usługami (podstawa – nasz prawnie uzasadniony interes);
  • w celach analitycznych i statystycznych – lepszego doboru produktów i usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji oferowanych przez nas produktów i usług, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach (podstawa – nasz prawnie uzasadniony interes);
  • w celach zapewnienia bezpieczeństwa usług, które świadczymy drogą elektroniczną, przeciwdziałanie oszustwom (nasz prawnie uzasadniony interes);
  • w celu organizacji programów lojalnościowych, konkursów i akcji promocyjnych (nasz prawnie uzasadniony interes);
  • by prowadzić działania marketingowe z zakresu marketingu bezpośredniego naszego oraz osób trzecich, dotyczącego naszej działalności oraz oferowanych przez nas produktów i usług (podstawa – nasz prawnie uzasadniony interes);
  • by dokonywać personalizacji treści reklamowych w zakresie dotyczącym naszej działalności oraz oferowanych przez nas produktów i usług m.in. zgodnie z uprzednio przeglądanymi treściami, dokonywanymi zakupami, Państwa aktywnościami – co będzie następowało na naszej stronie internetowej i w Internecie, na naszych aplikacjach, drogą pocztową (podstawa – nasz prawnie uzasadniony interes).

Jeśli wyrażą Państwo dodatkową i dobrowolną zgodę wówczas będziemy mogli również przetwarzać Państwa dane osobowe w celu przesyłania Państwu informacji handlowych na temat naszej działalności oraz oferowanych przez nas towarów lub usług za pośrednictwem e-mail, SMS/MMS lub wiadomości wysłanych z aplikacji mobilnych.

Ponadto mogą Państwo wyrazić zgodę na nagrywanie przez nas rozmów telefonicznych prowadzonych z Państwem przez Infolinię, co umożliwi nam kontrolę standardów prowadzonych rozmów z naszymi Klientami.

Odbiorcy danych

W niektórych przypadkach, gdy będzie to niezbędne dla wykonywanych przez nas usług lub obowiązku prawnego, będziemy uprawnieni do ujawnienia Państwa danych osobowych następującym grupom odbiorców:

  • naszym upoważnionym pracownikom i współpracownikom, którym Państwa dane osobowe będą ujawniane po to, by mogli wykonać swoje obowiązki;
  • podmiotom, którym powierzamy przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z wykonywaniem na naszą rzecz usług (przetwarzający), np. dostawcy narzędzi IT, firmy świadczące usługi archiwizacyjne, firmy obsługujące wysyłkę wiadomości e-mail oraz sms, nasi doradcy, agencje reklamowe, firmy windykacyjne;
  • innym odbiorcom danych – np. firmom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe, firmom logistycznym, spółkom z naszej grupy kapitałowej;
  • organom publicznym, w tym urzędom skarbowym, Policji, organom ścigania, w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami.

Czas przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, które są niezbędne do zawarcia i wykonania zawartych z nami umów przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia z tym związane, czyli przez 6 lat+1 rok od końca roku, w którym doszło do wykonania umowy, w tym 6 lat to najdłuższy możliwy okres realizacji roszczeń, plus dodatkowy rok dodajemy na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili, problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych naszych użytkowników w danym roku.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych przez okres w jakim te cele wynikające ze zgody lub z naszego prawnie uzasadnionego interesu pozostają ważne.

Dodatkowo do chwili przedawnienia roszczeń będziemy przechowywać dowód udzielonej przez Państwa zgody dla celów dowodowych – wykazania faktów na wypadek ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

W związku z faktem przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych posiadają Państwo:

  • prawo żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, które powoduje zaprzestanie przetwarzania przez nas Państwa danych w celach marketingu bezpośredniego;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu. Jednakże będziemy dalej przetwarzać dane osobowe w niezbędnym zakresie, jeżeli po naszej stronie będzie istniał uzasadniony powód;
  • prawo do przenoszenia danych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody lub łączącej nas z Państwem umowy;
  • jeśli podstawą przetwarzania przez nas Państwa danych jest Państwa zgoda, wówczas posiadają Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wszystkie te powyżej wymienione uprawnienia mogą Państwo wykonać:

  • drogą mailową, wysyłając maila na adres: info@odaban.lt;
  • zwracając się do nas pisemnie na adres: UAB Vabank LT, z siedzibą w Litwie, przy ul. M.K.Ciurlionio 82a-57, 03111 Wilno.

Zwracając się do nas, proszę pamiętać o podaniu nam Państwa danych kontaktowych oraz preferowanej formy i czasu kontaktu. Dzięki temu sprawniej odpowiemy na Państwa pytania i żądania.

Dobrowolność podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych, o które prosimy przy zawarciu umowy jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne zawarcia umowy i jej wykonania.

Wyrażenie zgody na wykorzystanie części danych osobowych do prowadzonych przez nas działań marketingowych jest dobrowolne i niepowiązane z umową. W przypadku niewyrażenia zgody nie będą Państwo otrzymywać od nas żadnych komunikatów handlowych drogą telefoniczną lub elektroniczną.

Ochrona danych osobowych ma dla nas duże znaczenie. Z tych m.in. względów w naszej firmie wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych osobowych (Piotr Bryłka), z którym będą mogli się Państwo skontaktować we wszelkich kwestiach dotyczących Państwa danych osobowych na adres e-mail: info@odaban.lt.

Jeżeli nasze wyjaśnienia i działania okażą się niewystarczające lub wadliwe, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kwestie bezpieczeństwa

Zabezpieczenie hasłem

Jak wygląda bezpieczne hasło? Hasło bezpieczne powinno być czysto przypadkowe i składać się ze wszystkich znaków i znaków specjalnych podawanych przez klawiaturę. Zasadniczo podczas tworzenia hasła należy wziąć pod uwagę następujące kwestie: Hasło powinno składać się z: co najmniej ośmiu znaków, wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych, zmienianych co trzy miesiące – a każde konto powinno mieć swoje własne hasło.

Prosimy by zachowali Państwo w poufności wszelkie dane umożliwiające logowanie na naszej stronie internetowej, w tym zwłaszcza by nie udostępniali ich Państwo nieupoważnionym osobom trzecim. Nie możemy brać odpowiedzialności za bezprawnie użyte hasła dostępu, chyba, że ponosimy odpowiedzialność za bezprawne użycie hasła. Prosimy również mieć na uwadze, że pozostają Państwo automatycznie zalogowani na naszej stronie internetowej do czasu, kiedy się Państwo aktywnie nie wylogują. Zawartość Państwa koszyka zakupów jest automatycznie zapamiętywana w Państwa profilu i w sytuacji, gdy nie dokonają Państwo aktywnego wylogowania będą Państwo przy kolejnej wizycie na naszej stronie znów rozpoznani i powitani własnym imieniem.

Spam i phishing

Prosimy unikać wysyłania haseł, loginu lub informacji o koncie poprzez e-mail. Poufnych danych, takich jak hasła, z zasady nie należy przekazywać osobom trzecim z powodu możliwego niewłaściwego wykorzystania! Prosimy nigdy nie odpowiadać na nieznane wiadomości marketingowe i nie klikać na linki w nich zawarte. W ten sposób potwierdzają Państwo spamerowi, że Państwa adres rzeczywiście istnieje i jest używany.

Bezpieczeństwo dzięki szyfrowaniu SSL

Dane osobowe takie jak nazwisko, adres, czy dane karty kredytowej są zabezpieczane u nas nowoczesnymi systemami szyfrującymi. Transfer danych odbywa się w sposób kodowany, niemożliwy do odczytania przez osoby trzecie. W tym celu korzystamy z tzw. Protokołu Secure Socket Layers (SSL) – standardu zabezpieczeń, który jest obsługiwany przez wszystkie najpopularniejsze przeglądarki internetowe. Połączenie szyfrowane łatwo rozpoznać na pierwszy rzut oka po symbolu małej kłódki na dolnym pasku stanu przeglądarki. Zapewniamy, że podejmujemy wszelkie niezbędne środki w celu ochrony danych osobowych naszych klientów. W związku z tym prosimy Państwa o nieprzekazywanie nigdy swojego hasła do sklepu www.odaban.pl oraz wybieranie kodowanego transferu danych (SSL), zawsze tam, gdzie to proponujemy (np. podczas składania zamówienia). W przypadku, gdyż dzielą Państwo komputer lub inne urządzenie, z którego łącza się Państwo z Internetem z osobami trzecimi, prosimy by zwróć uwagę, aby po każdej sesji w www.odaban.pl wylogować się na urządzeniu. W ten sposób wspólnie osiągniemy cel, aby Państwa zakupy w www.odaban.pl były zawsze bezpieczne.

Skontaktuj się z nami

W razie jakichkolwiek pytań, komentarzy i wniosków dotyczących niniejszych Zasad prosimy o kontakt pod adresem lub numerem infolinii dostępnym w stopce niniejszych Zasad.

Inspektor ochrony danych: emi@vabank.lt

Kontakt: UAB Vabank LT.
M.K.Čiurlionio g. 82a, LT-03100 Wilno, Litwa
Obsługa klienta: +370 645 35003 lub info@odaban.lt

Data wejścia w życie

Niniejsze Zasady ochrony danych osobowych obowiązują od 01.01.2020.

Zmiany Polityki Prywatności

W przypadku wprowadzenia przez nas nowych produktów lub usług, zmiany procedur internetowych, dalszego rozwoju technologii bezpieczeństwa Internetu, czy też zmian prawnych Polityka Prywatności będzie musiała ulegać zmianom. Z tych względów zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia niniejszej Polityki Prywatności w zależności od potrzeb. Zmiany opublikujemy tutaj. W związku z tym prosimy by regularnie odwiedzali Państwo tę stronę internetową, aby dowiedzieć się o aktualnym statusie Polityki Prywatności.